سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستى پدران سبب خویشاوندى میان فرزندان است و خویشاوندى را به مودّت بیشتر نیاز است تا مودّت را به خویشاوندى . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 91 شهریور 30 , ساعت 12:51 عصر
قدری تدبر در قضیه توهین به پیامبر اعظم(ص)

بسم الله الجبار
 
توصیه اکیدو چندین باره  رهبر عزیزتر از جانمان در حوادث و اتفاقات نامیمون وتوطئه دشمنان تدبیر بوده و است و همانگونه که در معنای ((تدبیر و تدبر))آمده ,عدم ظاهر بینی و ملاحظه ودیدن پشت صحنه و دستهای نامریی حادثه ساز است.
 
بعنوان نمونه در قضیه اظهارات نسنجیده مرحوم ایه الله منتظری و سوءاستفاده عجیب دشمنان ,که مردم خوب  و بسیجیان بسیار خشمگین شده و بعضا مترصد فرصت برای ضربه زدن باشان بودند و تجمع افراد در اطراف بیت ایشان , آبستن حوادث قابل توجه بود حضرت ایشان در نماز جمعه صراحتا اعلام فرمودند که مشکل ما امثال این آقا نیست و ما حواسمان هست که ایشان را چه کسانی از پشت پرده تحریک و تهییج میکنند(نقل به مضمون).
 
آری باید مراقب بود که در زمین حریف بازی نکرد و طبق میل آنان  اقدامی نکرد.
 
در این قضیه نابکارانه و غیر انسانی استکبار که ناجوانمردانه پیامبر اعظم (ص)را مرد توهین قرار داده و افکار پلید خود را نمایان نمودند ظاهرا هدف اصلی انان ایچاد تقابل بین اسلام و مسیحیت بوده و بر همین اساس مجری ان را مسیحیان قبطی مصر معرفی میکنند که در صورت صحت موضوع ,مطمئنا دستهای پشت صحنه انان را تحریک نموده اند چرا که خاستگاه این نابخردی میتوانست جایی غیر از امریکا باشد و همین نکته جای تامل فراوان دارد.
 
از طرفی استکبار در پی بهانه برای افزایش حضور و بالتبع نفوذ در لیبی اقدام به صحنه سازی در بنغازی نموده و سفیر خود را که باید در طرابلس مسقر میبود به بنغازی میفرستد تا بیشر بتواند از آب گل آلود ماهی  خود را بگیرد,و شاید فکر نمیکرد که این حوادث منجر بقتل سفیر شود ولی بحمداله خداوند در کمینگاه است و همه برنامه ها طبق میل انسانها پیش نمیرود.
 
بدیهی است که منظور ما دفاع و تایید این قتل نمیباشد ولی دست خدا بیصداست.
 
بحمداله با خروش مسلمین جهان فقط بر علیه استکبار و صهیونیسم و عوامل آنان فارغ از ایراد اتهام به مسیحیت تمام نقشه های انان را بر اب نمود و موجب جلب توجه بیشتر مسلمین و غیر مسلمین به وجود مقدس پیامبر اعظم (ص) گردیده و جرات انان را در تقابل با آمریکا و غده سرطانی و فرزند نامشروعش بصورت تصاعدی (و حتی نمایی ) افزایش داده و مقدمات زوال انان را بیش از پیش فراهم نمود «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.»و بار دیگر شاهد مکر زدگی مکاران شذیم:«و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین»
 

                                                                                                                                                                                                                 مطلب ارسالی توسط: مرتضی  احدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ