سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ راستین در میان مردم، از ثروتی که شخص از آن برخوردار شود و به ارث گذارد، بهترند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 91 شهریور 30 , ساعت 12:59 عصر

نوک تیز تهاجم فرهنگی متوجه دختران است



کارشناس دینی میامی گفت: تهاجم فرهنگی که غرب آن را سازماندهی کرده و هزینه های بی شماری را برای آن خرج می کند نوک تیزش متوجه دختران ماست.

به گزارش صالحین؛ انسیه سادات موسوی به مناسبت ایام ولادت حضرت معصومه(س) و روز ملی دختران بیان کرد: دختران می توانندبا هوشیاری، آگاهی و کسب معرفت در مورد بزرگان این تیرها را خنثی کنند و توطئه های دشمن را بی اثر بگذارند.
وی افزود: در سال 1385با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی ،روز ولادت حضرت معصومه(س)به روزملی دختران نام گذاری شد، تا دختران ایران اسلامی ما در ابعادشخصیتی آن بزرگوار کندوکاو دقیق تری کنند و نسبت به ایشان به عنوان الگوی خویش معرفت بیشتری کسب کنند.
کارشناس دینی میامی با بیان اینکه تمام ابعاد زندگی حضرت معصومه(س) مملو از نکات اخلاقی است، افزود: یکی از درسهای ایشان حیا،تقوی و پرهیزگاری است.
موسوی گفت:حضرت معصومه (س) درسفر به ایران به قصد زیارت برادر بزرگوارشان امام رضا(ع)تاکید کردند که محارمشان همراهشان باشند و از برخورد با نامحرمان درغیر ضرورت پرهیز می کردند.
وی تصریح کرد: درس دیگر زندگی حضرت معصومه(س)این است که در تمام احوالشان پیام زندگی و شهادت امام موسی کاظم(ع) را که در زندانهای عباسیان گرفتار بودند و به شهادت رسیدند را به گوش جهانیان می رساندند.
کارشناس دینی میامی ادامه داد: آن بزرگوار درزندگیشان ازدواج نکردندکه یکی از دلایل امتناع ایشان با تاکید فراوان اسلام به ازدواج شاید نبود هم کفو و هم شان بود بنابراین دختران باید در این مورد هم به آن بزرگوار تاسی کنند و در امر مهم ازدواج به مسئله هم کفو و هم شان اهمیت بدهند.
موسوی بیان داشت: رعایت نکردن مسئله هم کفو وهم شان بودن در مقوله ازدواج متاسفانه باعث طلاقهای بی شماری در کشور شده است.
وی خاطر نشان کرد:دختران جامعه اسلامی باید به نقش اساسی پدر در ازدواج هم واقف شوند؛چرا که مردان روحیات یکدیگر را بیشتر می شناسند و در انتخاب همسر آینده بهترین مشاور برای آنها هستند.
کارشناس دینی میامی گفت: دختران ما همسایه عاطفی،روحی ومحبتی دیوار به دیوار حضرت معصومه(س) هستند که البته این دیوار را هم ماخودمان ایجادکرده ایم،دیوار غفلت و نادانی که باعث دوری ما از بزرگان دین شده است و گرنه اولیای الهی همگی دلسوز ما هستند و دیواری را باما بوجود نیاورده اند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ